Ay Çöreği

Standard

Uzun bir aradan sonra Ayçöreğiyle döndüm. Bu Ayçörekleri geçirdiğim kaza sonrasında bana geçmiş olsun ziyaretine gelen dostlarımıza ikram edilmek üzere yapıldı.

Ayçöreğini çok sevmekle beraber dışarıda satılanlara güvenemediğim için kendim yapmayı tercih ediyorum. Daha önceki denemelerimde dış hamuru biraz sert olmuştu. Bu sefer tam istediğim gibi oldu. Tarif için sizi Uzak Köşe’ye yönlendiriyorum. Ben ölçüleri 2 katına çıkartarak yaptım. Yaklaşık 24 adet Ayçöreği çıktı.

İç malzemesi olarak bayatlayan Damla Çikolatalı Kek, Ceviz İçi, Kuru Üzüm, Tarçın, Damla Çikolata ve tatlandırmak için pudra şekeri. Çok az sütle kıvam verdim. Tıpkı Alev’in anlattığı gibi açarak yaptım. Üzerini de Fındıkla süsledim. Alevciğim tarif için çok teşekkürler. Sayende harika ay çöreklerim oldu.

Ayçöreği sevenlerdenseniz mutlaka deneyin derim… Sevgiler….

19 responses »

  1. Aysel’ciğim,Geçmiş olsun! Ben de çok severdim eskiden ayçöreğini çok severdim ya artık hazır ürünlerde kullanılan kötü yağlar yüzünden yiyemez oldum. Size mi gelsem ne…

    Beğen

  2. yaa çok özür dilerim aysel abla ben o yazını okudum ama kaza bölümünü okudunmu bile hatırlamıyorum üfff:(çok ayıp ettim çok özürler..çok çok geçmiş olsun lütfen hakkını helal et kusuruma bakma.iyicesindir inşAllah şimdi aman kendien dikkat et..bu tatlı ayçöreklerinden yee hemen kalkarsın korkma:)

    Beğen

  3. YEŞİMCİĞİM SEN DE HOŞGELDİİİİNNN… TEŞEKKÜRLER ŞEKERCİM…RAPUNSELİM UMARIM DENEDİĞİNDE BEĞENİRSİN… BANA DA BİLDİR SONUCU OLUR MU…ŞEKERGİBİ ŞEKERİM İYİYİM ÇOK ŞÜKÜR…BALLKABAK, SERAP, KIZILCIK ŞURUBU, BAHARÇİÇEĞİ, İLKERİN MUTFAĞI TEŞEKKÜRLER KIZLAR…FEYZACIĞIMMM BENDE SENİN ELLERİNDEN ÖPÜYORUM ŞEKERİM… DENERSEN HABER VER KEPÇECİĞİM…EZGİCİM, HANDECİĞİM SİZEDE SICACIK SEVGİLER, ÖPÜCÜKLER…

    Beğen

  4. YAŞAMIN KIYISINDAN, HOŞGELDİİİNNN… TEŞEKKÜRLER…ÖZLEMCİĞİM CANIM SAĞOLASIN GÜZEL ARKADAŞIM… KEYİFLİ MUTLU GÜNLER…SEVGİLİ GÜL BENCE ARTIK EVDE DENEME ZAMANI GELMİŞ… NE DERSİN🙂 TİJEN ABLAM… ÖPÜLDÜNÜZ…GÖNÜLÜNCE LEZZETLER GÖNÜLÜM ÇOK TEŞEKKÜRLER..HERKESE ÇOK TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR… KENDİNİZE DİKKAT EDİN… SICACIK KOCAMAN SEVGİLER…

    Beğen

Değerli Yorumlarınızla Siteme Değer Kattığınız İçin Teşekkürler.

