IYIKI DOĞMUŞUM TEŞEKKÜRLER

Standard

Kendime pasta yapamadım ama İşyerinde arkadaşlarım bana süpriz yapıp pasta almışlar. Birlikte pasta kesip afiyetle yedik… Ayrıca birbirinden güzel hediyeleriyle beni çok duygulandırdılar. Burdan Hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum…

Kolye ve küpeler; Kuzucuğum Sezen’imden, Yemeni; elemeği göznurunu dökerek yapan Yoncacığımdan… Ayrıca masamda kullanmak üzere çok şirin kağıt tutucu ve ataç kutusu Şerife arkadaşımdan… Onun resmini çekemedim unutmuşum daha sonra çekip ekleyeceğim… Hepinize tekrar tekrar teşekkürler… Beni çoooookkk mutlu ettiniz… Sıcacık sevgiler…

About Bizim Mutfak-Aysel

2007 Ekiminde (sicakpaylasimlar.blogspot'da) başlayan macera 2012'den bu yana wordpressde devam etmekte. Mutfakta Olmayı Çok Seven Ankaralı Bir Mali Müşavirin paylaşımlarındasınız.

15 responses »

  1. CANIMM. GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. ARTIK İYİYİM ÇOK ŞÜKÜR. SİZLERE VE BLOĞUMA KAVUŞTUM. DOĞUMGÜNÜN KUTLU VE MUTLU OLSUN CANIM. SAĞLIKLI, MUTLU, HUZURLU, UZUN BİR ÖMÜR DİLİYORUM. HEDİYELERİNİ İYİ GÜNLERDE KULLAN. GÜZEL BİR HAFTA DİLİYORUM CANIM. SEVGİLER….

    Beğen

Değerli Yorumlarınızla Siteme Değer Kattığınız İçin Teşekkürler.

