Ankara İstanbul Buluşması

Standard
Evet arkadaşlar İstanbul’lu blogcu arkadaşlar buluşur, Ankara’lı blogcu arkadaşlar buluşur, şimdi de Ankara ve İstanbul buluşması yaşandı🙂

Dün İstanbul’dan Gönül Arkadaşımızın Ankara’ya ailesini ziyarete gelmesini fırsat bilip Ankaralı blogcu arkdaşlarımız Betül, Pınar, Hülya, Sibel ve Ben Gönül’ümüzü misafir ettik…

Çok güzel vakit geçirdik… Sohbetler ettik… Feyzacığım da telefonla katıldı sohbetimize… Onunla da kısa bir telefon konuşması yaptım… Bu gördüğünüz harika fincan seti Gönül’ümün bana hediyesi… Nasıl mahcup oldum hediyeyi alınca… Benim işyerim şehre uzak olunca alışveriş merkezlerine uzak kalıyorum… Son zamanlardaki taşınma ve diğer yoğunluklarım da eklenince benim hediye almak gibi bir eylemim olamadı… Gönül’cüğüm çok teşekkür ederim beni mahcup ettin canım… Ama çok da mutlu ettin… İnşallah ben de İstanbul’a gidersem orda da bir buluşma düzenleriz…
Seni de Ankara’ya daha sık bekliyoruz…

Bu sabunlar da Sevgili Betül’ümün kendi el emeği… Kesenin içinde bir sabunum daha var… Ama ben kullanmaya kıyamam ki bu sabunları… Betülcüğüm bu inceliğin için sana da çok çok teşekkürler…

Buluşmaya gelen bütün arkadaşlarıma çok teşekkürler… Gelemeyenlerin de biliyorum ki gönülleri bizimleydi…

Herkesin tatil planlarının olduğu bu dönemde tatil sonrası buluşmak üzere sözleştik…

Buluşma görüntüsü de vermeye çalıştım ama fotoğrafı düzenlemeyi beceremeyince vazgeçtim… Düzenlemeyi başarırsam daha sonra eklerim… Diyordum kiii Sezenciğimin yardımlarıyla düzenledim ve ekliyorum… (Soldan Sağa Hülya, Sibel, Ben,Gönül.Betül ve Pınar) Herkese sıcacık sevgiler…

About Bizim Mutfak-Aysel

2007 Ekiminde (sicakpaylasimlar.blogspot'da) başlayan macera 2012'den bu yana wordpressde devam etmekte. Mutfakta Olmayı Çok Seven Ankaralı Bir Mali Müşavirin paylaşımlarındasınız.

11 responses »

  1. canım ayselim seni yorumlardan sevmiştim ve hislerimde yanılmamışım betülüm ve seni yakından görmek çok mutlu etti beni ve sizi daha çok sevdim…Ankaradaki diğer blogcu arkadaşlarıda tanımak beni ayrı ayrı keyiflendirdi…yaşasın blogspot:)))) öpüyorum canım…istanbula hepinizi bekliyorum …heee daha abant buluşması düzenlicez:))))) kendine iyi bak yeavrımmmmm

    Beğen

  2. Aysel’ciğim,Kendin gibi zarif ve sakin anlatmışsın yine. Ben de çok mutlu oluyorum her görüşmemizde. Sana, Gönül’e ve diğer arkadaşlar teşekkürler.Öpüyorum.

    Beğen

Değerli Yorumlarınızla Siteme Değer Kattığınız İçin Teşekkürler.

