Uluslararası Arkadaşlık Ödülü

Standard

Uluslararası Arkadaşlık Ödülü / Friendship Around The World Award

Bu ödül aslında İspanyolca yazılmış ama İngilizcesi “Proximidade Award” ve “Friendship Around The World Award” anlamında. Dünya çapında arkadaşlarınız olan bloggerlarını tanıtmak amaçlı.

Size ödülü kim verdiyse onların yazdıkları kişiler yazılmasın ki ödül aynı kişilerde dönmesin. Bana bu ödülü Bir Demet Fesleğen-Edacığım layık görmüş. Çok teşekkür ediyorum ona… Zincirin devam etmesi için daha önce yazılmayan blogları yazmaya çalışacağım ben de…

İşte Benim Listem:

Abı-Hayat-Bengi Su

Bir Annenin Günlüğü-Nurgül

Defneylebirlikte-Funda

Binbirçeşni-Saliha

Eyvah-Gönül

Ferhanca-Ferhan

Fidaneli-Fidan

Hünerli-Eller

Lavantin

Lezzet Gemisi-Özlem

Gönülünce Lezzetler-Gönül

Misssgibi-Zerrin

Mutfak Canavarı-Beyza

HerTatdanÇeşni-Ceyda

Mutfak Havlusu-Zeynep

Pastacı Rapunsel

Sarı Mutfak-Hande

Serapla Turuncu Lezzetler-Serap

Sihirli Kepçe-Feyza

Sönmez Mutfak

Zeytinyaprağı-Melek

Nennen Mutfakta-Nil

Kitchen O’clock-Nilay

Kristal Kelebek-Aslı

Bocuruk-Elvan

İnşallah yanlış anlamadım…. Hadi arkadaşlar zincire devam… Edacığım çok teşekkürler…. Herkese Sımsıcak Sevgiler…

About Bizim Mutfak-Aysel

2007 Ekiminde (sicakpaylasimlar.blogspot'da) başlayan macera 2012'den bu yana wordpressde devam etmekte. Mutfakta Olmayı Çok Seven Ankaralı Bir Mali Müşavirin paylaşımlarındasınız.

23 responses »

  1. Ayselciğim beni de düşündüğün için çok teşekkür ederim canım.ödülün için senide tebrik ederim.öpüyorum kocaman sevgiler..

    Beğen

  2. canım çoooook teşekkür ederim çok sevindim memnun oldum.bir sürü ödülüm oldualttaki poğaçalarada bittim eline sağlıkiyi bir hafta dilerim sanasevgilerimle

    Beğen

  3. Ayselcigim,Cok tesekkur ederim, odulumu alkislar esliginde aldim:)) Ins firsat buldugum ilk anda ben de birilerini odullendirmeye calisacagim:)Sayfami guncelleyememe sebebime gelince:… uzun hikaye:) Ama iyiyim, merak etme, sordugun icin tesekkurler.Optum canim, sonsuz sevgilerNurgul

    Beğen

  4. Ayselcim çok teşekkürler beni böylesi güzel ve değerli bir ödüle layık gördüğün için:).Benden de sana kocaman öpücükler;)…Sevgilerimle.aslı

    Beğen

  5. canım tebrikler….bu ödül faslı biraz zor biter…blog dünyasında kim almadı araştırması yapmak zor olduğu için bu olay biraz daha döneck gibi….canım arkadaşım öpüyorum seni…

    Beğen

  6. MERHABALAR CANIM ;ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 3 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 8 KASIM 2008 SAAT 14:00 DE BAKIRKÖY GALERİA DA ALT KATINDA MADODA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL

    Beğen

Değerli Yorumlarınızla Siteme Değer Kattığınız İçin Teşekkürler.

