Teşekkürler

Standard
Sevgili Sibel’ciğim beni bu ödüle layık görmüş çok teşekkür ederim arkadaşıma… Ödülle ilgili bazı kurallar var herkese dağıtmak adına. Ancak bir önceki yazımda da belirttiğim üzere bu aralar çok yoğunum. Ben isim belirtmeden bütün blogcu arkadaşlarıma gönderiyorum bu ödülü. Zaten emek verip çeşitli hobilerini, yemeklerini, pastalarını, yeteneklerini bloglarında sergileyen herkes bence bu ödülü almalı…
Tekrar  teşekkürler Sibel’ciğim… Sevgiler…

About Bizim Mutfak-Aysel

2007 Ekiminde (sicakpaylasimlar.blogspot'da) başlayan macera 2012'den bu yana wordpressde devam etmekte. Mutfakta Olmayı Çok Seven Ankaralı Bir Mali Müşavirin paylaşımlarındasınız.

11 responses »

  1. Tebrik ederim arkadaşım.Hayatı yenecek kadar güçlü, hayattan beklentilerini alacak kadar umutlu, umudunu yitirmeyecek kadar inançlı, mutlu ve sevgi dolu günler senin olsun arkadaşım… Sevgiler…

    Beğen

  2. yaa feyza lafımı ağzımdan almış)))diyceklerimin hepisini demiş))bende aldım ödülümü diyeyektim.bi de nedefli maşrafaya övgü dizecektim ama)))neyse anladın sen onu ayselcim))

    Beğen

  3. Borçlarimizdan, ceza ve günahlarimizdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bagislayandir, unutmayalim.. Eller semaya kalkip, yürekler bir atinca bu gece, gözler sevinç yaslariyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualariniz kabul olsun!

    Beğen

Değerli Yorumlarınızla Siteme Değer Kattığınız İçin Teşekkürler.

