Börülce Salatası

Standard

Ramazanda salata benim vazgeçilmezlerimdendir. İster mevsim salata, ister börülce salatası, ya da patlıcan salatası hiç farketmez yeter ki salata olsun. Pazara genelde annemle giderim. Geçtiğimiz hafta tesadüfen Yenişehir Pazarının yakınlarındaydım, annemi arayıp isteklerini aldım, bu arada börülce gözüme takıldı, dayanamadım yarım kilo aldım. Yarımın yarısını hemen yaptım, kalan yarısını da daha sonra tüketmek üzere dondurucuya kaldırdım…
Börülceleri temizleyip, yıkayıp, haşladıktan sonra bol taze soğan ve maydanoz ekledim. Bir fincanın içerisine karıştırdığım 3 yemek kaşığı zeytinyağı, bir iki diş ezilmiş sarımsak, 1/2 limon suyu, biraz nar ekşisi ve tuzuyla birlikte üzerine gezdirdim.
Posted by Picasa
15 responses »

  1. Üfff…Ayselcim çok iştah açıcı görünüyor börülceler. Böyle taze soğanlı ve maydanozlu denememiştim hiç, denemek lazımmış demek. :)Bu arada bazlama tarifini aldım canım, teşekkürler. 🙂

    Beğen

  2. ayselim ellerine sağlık börülceyi bende severim ama şu alttaki bazlamalardan çekiyorum çekiyorum gelmiyor en çokta onu severim:)))) öpüyorum sevgilerimle

    Beğen

  3. Tarifi ilk yayınladığında hemen uğradım ama yorum yazamadım. Biriki gündür bu sorunla cebelleşiyorum. Sonunda fire fox kurdum da halloldu. Gecikme için kusura bakma olur mu?Çok canım çekti, bu tarz salataları çok seviyorum. Ama ev halkı pek ilgi duymadığından sık yapamıyorum. Artık buradan biraz doyururum gözümü, ellerine sağlık.

    Beğen

Değerli Yorumlarınızla Siteme Değer Kattığınız İçin Teşekkürler.

