Yasaklar

Standard
Bloğuma bir ulaşıyorum, üç ulaşamıyorum. Nedir bu ya? Hani yasak kalkmıştı daha bitmedi mi bizim çilemiz. Aslında daha önceki yıllarda bloggerda yaşadığım sorunlar nedeniyle bloğumu wordprese taşımıştım ama  oralara pek alışamadığım için ve bloggerdaki sorunlar da düzelince tekrar yuvama döndüm, şimdi de ısrar ve inatla sıkıntılar kalkacak diye bekliyorum, hiç bir yere gitmiyorum. Ama daha ne kadar dayanırım bilmiyorum…

Ziyaretiniz İçin Teşekkür Ederim, Her Zaman Beklerim… Aysel…

8 responses »

  1. Bir açılıyor bir kapanıyor. En nihayet bugün bloglara doğru düzgün ulaşıp yorum yazabildim. İnşallah bir daha bu sorunlar yaşanmaz. Sevgiler:)

    Beğen

  2. Dediğim gibi ben sevmedim baklava yufkasını, nişasta kokuyor,ağzın nişasta tadıyla doluyor. İş de çok olur o gün, oyalar seni hamur açmak. Ama var ya çikolata lokmaları var hani bende kestaneli yine. Ben onları uzun rulolar halinde hazırlayıp dondurdun, sonra çıkarıp doğrayıverdim. Hatta çikolata kaplamadan da attım, doğrayıp toplar yaptım çocuklar istedikçe, hindistancevizine falan bulayıp koydum önlerine, belki daha pratik olur böyle. Kolay gelsin canım.

    Beğen

Değerli Yorumlarınızla Siteme Değer Kattığınız İçin Teşekkürler.

