Ramazan Menüleri – Ispanaklı Lazanya

Standard


Hadis

 

 

Merhaba,

Yine araya hafta sonu girdi ve ben yine buralara uğrayamadım.

Haftasonu mutfakta çok vakit geçirdim ama  fazla görüntü alamadım 😦 Tek icraatım burada görmüş olduğunuz Ispanaklı-Peynirli Rulo Lazanya’dır :9

Lazanya

Evde 1/2 paket kadar lazanya vardı  ben de iftarda değerlensin diye Ispanaklı_peynirli iç malzemesi ile rulo sardım ve beşamel sos kaşar peyniri rendesi ile fırınladım. Ölçü vermiyorum, tamamen göz kararı evdeki malzemelerle yapıldı.  Sadece lazanyayı 3-5 dakika kaynar suda haşladım rahat sarmak için.  Siz isterseniz peynirli, kıymalı bolonez soslu ya da benim gibi ıspanaklı sarabilirsiniz.   Afiyetler olsun, yine beklerim…

4 responses »

Değerli Yorumlarınızla Siteme Değer Kattığınız İçin Teşekkürler.

