Ramazan Yazılarına Devam ve Kabak Sandal

Standard

19_Hadis19

Merhaba Blog Dostları, Merhaba Ziyaretçilerim,

 

Yine yazılarıma ara verdim, ara vermek zorunda kaldım… Malum ramazanın son haftasına girdik, ben de geçtiğimiz hafta biraz izin alarak evde bayram temizliği yaptım.

Bu arada niyetim blog ziyaretleri de yapmaktı ama temizlik, dışarı işleri, vs. derken fazla vakit kalmadı.  Bu gün sizlere Kabak Sandal tavsiyem olacak, ama görüntüsü yok maalesef. Kabak Sandal yazınca net.de her sitede görseline ulaşmak mümkün zaten.

Kabak_S

Ben Kabak Sandalı çok seviyorum, hem pratik. hem lezzetli, hem de sunumu kolay ve şık.

Kişi başı bir kabak olacak şekilde ölçüyü ayarlayabilir siniz.

Malzemelerimiz ise Kabak, Beyaz Peynir, Maydanoz, Kuru Soğan, Yeşil Soğan, Dereotu, Tuz Karabiber, Kekik, Kırmızı biber, sıvı yağ, üzerine kaşar peyniri rendesi, 1 yumurta

Kabaklarımızı boyuna ikiye kesip ortasını kaşık yardımıyla boşalttıktan sonra 4-5 dakika haşlıyoruz ki fırında çabucak pişsinler. Kuru soğanı sıvı yağda hafifçe soteleyip diğer malzemelerimizle iyice harmanlıyoruz ve haşlanan kabakların içine dolduruyoruz. Fırında peynirlerimiz kızarana kadar pişiriyoruz. Yanına taze naneli cacıkla harika olacaktır. Yaz akşamları ve ramazan sofraları için hafif bir tarif. Geçen hafta yaptım ama iftara ancak yetiştiği için görüntü almaya fırsat olmadı. İnşallah en kısa zamanda tekrar yapıp görselini de ekleyeceğim. Herkese sevgiler, hayırlı iftarlar…

2 responses »

  1. Kolay gelsin, bu hafta yoğun hafta. Hem bayram öncesi dünyevi işler hem de mübarek geceyi aramak var. Başarılı oluruz inşaallah.
    Kabak sandal hatırlatması için de teşekkürler, yıllar var yapmıyorum.

    Beğen

Değerli Yorumlarınızla Siteme Değer Kattığınız İçin Teşekkürler.

