Ankaralı Bloggerlar İle Kahvaltı

Standard

Merhabalar,

Her yeni yazımda yine uzun zaman oldu diye başlıyorum 🙂 Sosyal ağları daha çok kullanır olunca bloga zaman ayıramıyorum bu da beni oldukça rahatsız ediyor.  Bakalım 2015 için daha güncel, daha aktif buralarda olmaya çalışacağım.

Geçtiğimiz hafta hepimizin severek takip ettiği blog camiasının en eskilerinden Pasta ustası sevgili Sibel’in daveti üzerine Antakya Mutfağı üzerine hizmet veren Katremiz Antakya Mutfağında kahvaltıya gittim. Uzun zamandır görüşmediğim #Ankaralı Blogger arkadaşlarımla keyifli bir kahvaltı yaptık. Gerçi ben çok kalamadım çünkü aynı güne daha önceden belirlenmiş Makaron kursum vardı  Sevgili Işılca Tatlar Işıl Abla ile. Bildiğiniz gibi Işıl Hanım da makaron konusunda en iyilerin başında geliyor. Ve o taaa İstanbullardan kalkıp Ankara’ya gelmişken bu fırsatı kaçırmak istemedim. Neyse bu konu için gelecek postta ayrıntıları vereceğim.

Katremiz Antakya Mutfağı’nın sahibi emekli öğretmen Sema Hanım çok tatlı, ilgili ve sıcak bir insan. Mekanı da tıpkı kendi gibi samimi bir mekan. Antakya mutfağından menülerle bizleri çok güzel ağırladı. Buradan kendisine  çok çok teşekkür ediyorum. Daveti için de Sibel’e teşekkürlerimi gönderiyorum 🙂

Katremiz Antakya Mutfağı’nı mutlaka ziyaret edin derim. İletişim bilgileri de burada: Katremiz Antakya Mutfağı

Çayyolu Mah. Serpme Evler Necatibey Sok. No:33    Çayyolu Köyü / ANKARA
0312 466 06 06
0535 653 85 74
http://www.katremizantakyamutfagi.com

IMG_3309 IMG_3318 IMG_3303 IMG_3305

7 responses »

  1. Günaydın Ayselciğim bu etkinlerin güzel bir yanıda arkadaşlarla bir araya gelmek.Seni gördüğüme gerçekten çok sevindim. keşke erken ayrılmak zorun olmasaydın.Mekanın sıcaklığı olsa gerek çok neşeli bol kahkahalı çok güzel bir etkinlik oldu .Tekrar görüşmek üzere sevgiler

    Beğen

  2. Toplantılar çok keyifli oluyor, Biz İzmir de yaşayan bloggerler yılda iki defa olmak üzere toplantımızı gelenek hale getirmeye çalışıyoruz. Gerçekten bir nefes gibi iyi geliyor.
    Ankara ya sevgiler

    Beğen

Değerli Yorumlarınızla Siteme Değer Kattığınız İçin Teşekkürler.

