WordPress’e Yorum Bırakma

Standard

Merhaba Blog Dostlarım, Merhaba Ziyaretçilerim,

Son zamanlarda  gerek blogger arkadaşlarımdan gerek diğer ziyaretçilerimden siteme yorum yazarken sıkıntı yaşadıklarını söyleyenler artınca ben de kısa bir açıklama paylaşayım istedim.

Ben de bu sayede siteye nasıl yorum bırakılacağını aşama aşama kaydettim.

1.  Öncelikle yorum bırakmak istediğiniz yazının altında aşağıdaki görüntüyü göreceksiniz.

Yorumunuzu buraya yazın kısmına benim için çok değerli olan olumlu olumsuz yorumlarınızı yazın (olumsuz derken hakaret boyutunda değil tabi ki, her türlü yapıcı eleştiriye açığım 🙂 )

Yorum_1

 

2.   Ayrıca facebook, g+,  twitter  hesaplarınız ile de oturum açarak yorum yaza bilir siniz. Aşağıya bilgilerinizi girin ve ya oturum açmak için ilgili simgeye tıklayın bölümü bu hesaplarınız için…

Yorum_2

 

3.  Değerli yorumunuzu yazdıktan sonra( ben size örnek olsun diye kendi bilgilerimle ilgili bölümü doldurdum) Yorum gönder butonuna tıklayınca değerli yorumlarınız bana ulaşmış olacak.

Nasıl? Zor değil değil mi? O güzel yorumlarınızı kulağıma fısıldayın söz kimse duymaz 🙂

 

Yorum_3

 

Herkese sevgiler, zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.

13 responses »

Değerli Yorumlarınızla Siteme Değer Kattığınız İçin Teşekkürler.

