Silverline İle Anneler Günü Etkinliği

Standard
Silverline İle Anneler Günü Etkinliği

Merhaba Blog Dostlarım, Merhaba Ziyaretçilerim,

Anneler günü öncesi Silverline Ankastrenin düzenlediği ve Ankaranın Şeker Hamurlu Pastalarının Bana Göre Bir Numarası Sevgili Arkadaşım Sibel’in moderatörlüğünde Ankamall’da yapılan Pasta süsleme etkinliğine katıldım.

Şeker hamuruyla gerçek anlamda ilk çalışmam oldu, daha önce ufak tefek kurabiye süslemiştim ama onlar sayılmaz 🙂  İşte size oldukça keyifli geçen o günden kareler.

İlk aşama pastamızı kaplıyoruz. Sağımda Tolunay (Onun  da harika bir bloğu var, mutlaka uğrayın), solumda Sevda (Sevda’nın mutfağına da uğramadan olmaz)
IMG_3912
Son Aşama Pastamızın Süslenmiş Hali. Ortadaki Pembe-Lila Çiçekli Olan Benim Dokunuşlarım 🙂
IMG_3837
Ve Ekip Arkadaşlarımla Güzel Bir Anı
IMG_3909

Mutfağınızı yenilemek isterseniz Silverline Ankastrenin çok şık tasarımları var. İncelemenizi tavsiye ederim. Bu güzel günü bize yaşatan Blogger Arkadaşım Sibel’e, Silverline Ankastre’ye  hediyeleri için ayrıca teşekkürler.

17 responses »

  1. Canım güzel ve keyifli bir etkinlik oldu. Katılımcıların hepsi memnun olduğunu sanıyorum. Çok güzel pastanı süslemişsin. Ellerine sağlık. Ayselciğim bana yorum bırakmada ne gibi bir sıkıntı yaşıyorsun anlayamadım. Sevgiler

    Beğen

Değerli Yorumlarınızla Siteme Değer Kattığınız İçin Teşekkürler.

