Bloğum 8 Yaşında

Sohbet

Merhaba Blog Dostlarım, Merhaba Ziyaretçilerim,

Sebzeler

Bu gün  bloğumun 8. yıl dönümü. Zaman ne kadar hızlı akıyor. Oysa daha dün gibi bloğuma ilk girdiğim yazı, ilk tarifler, gelen ilk yorumlar. Yorum gelecek mi acaba diye heyecanla bekleyişler…

Tıpkı ilk postumdaki gibi bu gün de aynı görseli paylaşmak iştedim sizlerle🙂 O zamanlar bloggerda https://sicakpaylasimlar.blogspot.com olarak yazıyordum, sonrasında bazı sıkıntılar nedeniyle wordpresste yazmaya devam ettim. Aslında hala wordpresse alışabilmiş değilim ama tekrar taşınıp bağlantılarımı kaybetmek istemiyorum. Eğer kendime ve bloğuma yeterince zaman ayırabileceğim günler olursa o zaman alan adı alarak yoluma devam etmek istiyorum ve inşallah o zaman çok daha sık görüşürüz buralarda🙂

Bu geçen sekiz yılda neler olmuş bitmiş bir bakalım mı? (Worspresste yazmaya 2012 yılında başladığım için önceki yıllara yer vermedim)

2012_Verileri 2015_Veriler

 

En çok tıklama alan yazılarımın içinde Portakallı Kurabiye var ki ben çok severim. Siz de denemek isterseniz tarifi burada Portakallı Kurabiyemin

Tatlılar içinde  asla hayır diyemediğim bir tatlı; Höşmerim. Tarifine bakıp, hikayesini okumak isterseniz tarifi burada Höşmerim Tatlısının

Ispanağı hep yemek olarak tüketmekten sıkılıp değişiklik arayanlar için Fırında Beşamel Soslu Mantarlı Ispanak için buraya bakabilirsiniz. Fırında Beşamel Soslu Mantarlı Ispanak Börek gibi oluyor, tavsiye ederim.

Börekler kategorisinde El açması patatesli börek bayramlarda, özel günlerde bizim evin bir numaralı böreğidir. Patatesli Börek tarifi burada. Patatesli Gül Börek

Kış hazırlıkları yaptığımız bu günlerde en çok aranan tariflerden biri de Elma ve Armut kurusu’dur. Bu yıl Armut kurutamadım ama epeyce Elma kuruttum. Siz de kurutmak isterseniz Elma ve Armut Kurusu için buraya bakabilirsiniz.

Kimi gün mutlu olduk, kimi gün hüzünlendik, kimi gün yoğunluktan şikayet ettik, ama buralardan hiç kopmamaya çalıştım. Burada olmayı seviyorum. Her ne kadar sosyal medyada paylaşımlar daha popüler olsa da blog yazmak ayrı bir keyif veriyor bana. Şu fotoğraflama işini de bir kıvırabilsem; aslında yoğunluktan aceleyle çekilen bir iki kare görselle yazılar yazmak beni rahatsız ediyor, ama buna da bir çare bulamadım ne yapayım. İşim öyle yoğun ki eve gelip yemek hazırlamak bile bazen yorucu olurken o yorgunlukla konsept hazırlayıp fotoğraflamak daha da zor geliyor bana. Ama dedim ya her şeye rağmen burada sizlerle olmayı seviyorum.  Yeni paylaşımlarda görüşmek üzere sımsıcak sevgiler.

12 responses »

  1. Daha nice güzel yıllara olsun inş. aşağı yukarı bir yıl arayla blog yazmaya başlamışız benim de 2008 ,Wordpress de ben de açmıştım hala da duruyor bir ara komple taşımıştık:)) ama bir türlü alışamayınca bloggerdan devam dedim:)
    Sağlıkla güzellikleri paylaşmaya devam arkadaşım sevgiler.

    Beğen

Değerli Yorumlarınızla Siteme Değer Kattığınız İçin Teşekkürler.

