Makaron Kursuna Katıldım

Standard

IMG_3328

Merhabalar,

Geçtiğimiz hafta uzun zamandır katılmak istediğim Makaron kursuna gittim. Sevgili Işıl Abla Ankara’ya gelip eğitim vereceğini duyurunca fırsatı kaçırmamak için hemen katıldım.

Çok güzel bir gün geçirdik birlikte. Renk renk, çeşit çeşit makaronlar yaptık diğer katılımcı arkadaşım Sevgili Gülbinle 🙂 Tabi ki Işıl Ablanın yardımları ve tavsiyeleriyle.

Yalnız bu makaron işi çok zahmetli, ve dikkat isteyen bir şeymiş. Onu çok iyi anladım. Bir daha cesaret edip tek başıma  yapar mıyım bilmem. Çünkü daha önce bir kez denemiştim. Şimdi bu işin dikkat gerektiren pek çok püf noktası olduğunu görünce o ilk deneyimimin aslında bana göre epey başarılı olduğunu gördüm 🙂

Şimdi sizlere makaron tarifi verecek değilim, biliyorsunuz bu işin uzmanı Sevgili Işıl Abla. Bloğu ise burda. Yapmak isteyenler lütfen Işıl Ablanın bloğu Işılca Tatlar’a baksın. Ben de sizleri o keyifli günden geriye kalan bir kaç güzel kareyle baş başa bırakayım.IMG_3329-2 IMG_3328 IMG_33291

Bir cevap »

  1. Sevgili Işıl Abla ile güzel bir gün geçirmenize sevindim…
    Makaron konusunda uzman kendisi lezzetini de tadımladığımdan dolayı iyi bilirim…
    Ellerinize emeklerinize sağlık nefisss olmuşlar…
    Sevgilerimi bıraktım…

    Beğen

  2. Günaydın Ayselciğim makoranların süper olmuş..kutlarım biz çok başarılı makoranlar çıkaramadık ya fırının ısısı yada ortamın çok geniş olmasından bilkent ü.nv. kurs almıştık Bu nedenlede hevesim kırıldı bir daha denemek istemedim.Işıl hanım bile çok şaşırmıştı eteklerin güzel kabarmamasına .O günkü kursa dahil olan hiç bir arkadaşınki güzel olmamaıştı.Bunlar çok başarılı renklerde bir harika.

    Beğen

    • Işıl Abla da bahsetmişti sizlerin deneyiminden, katılımcı sayısı ve ortamın şartları çok etkiledi bizi demişti. Ben şanslıydım çünkü sıcacık bir ev ortamında bir katılımcı arkadaşımla birlikte sohbet muhabbet keyifle yaptık makaronlarımızı 🙂

      Beğen

Değerli Yorumlarınızla Siteme Değer Kattığınız İçin Teşekkürler.